SAP HR Core HR

DEDO

Distribuujte firemné dokumenty rýchlo, jednoducho a bezpečne

Zbavte sa zdĺhavej manuálnej distribúcie dokumentov a prejdite na elektronické doručovanie. DEDO (Distribution of Electronic Documents) zabezpečí hromadné aj individuálne odosielanie s minimálnou námahou a maximálnou ochranou dát.

Overené v praxi:

Problém

Tradičná papierová distribúcia dokumentov je náročná nielen na čas, ale aj na finančné prostriedky a logistiku.

Vysoké náklady na papier, kuriérske služby či skladovací priestor.

Časová záťaž pre zamestnancov, ktorí musia dokumenty triediť, baliť a rozposielať.

Riziko straty či poškodenia dokumentov pri presunoch.

Neprehľadná archivácia v šanónoch a zložkách, ktorá komplikuje audit alebo rýchle dohľadanie dokumentov.

Riešenie

DEDO je SAP aplikácia určená na rýchlu a bezpečnú distribúciu digitálnych dokumentov. Umožňuje:

Hromadné aj individuálne doručovanie – k dispozícii sú predpripravené šablóny aj možnosť tvorby vlastných dokumentov.

Plnú kontrolu nad doručením – priebežné sledovanie, či boli dokumenty doručené a potvrdené.

Bezpečné šifrovanie a správu hesiel – chráni citlivé údaje pred neoprávneným prístupom.

Prehľadnú archiváciu – všetky súbory nájdeš v prehľadnom úložisku dostupnom v rámci SAP.

Workflow v praxi

Balíček daňových šablón

Medzi najobľúbenejšie šablóny pre DEDO patria tie, ktoré urýchlia distribúciu daňových dokumentov, napríklad:

Balíček daňových šablón

Medzi najobľúbenejšie šablóny pre DEDO patria tie, ktoré urýchlia distribúciu daňových dokumentov, napríklad:

Kľúčové benefity a funkcie

Škálovateľnosť

Nasadenie DEDO je modulárne. Rozsah funkcií a šablón si nastavíte podľa aktuálnych potrieb a kedykoľvek ich môžeš rozšíriť.

Výber kanálov
doručenia

Dokumenty môžete posielať e-mailom, cez webové rozhranie, interné systémy alebo iné kanály, ktoré preferujete.

Bezpečnosť
na prvom mieste

Integrované nástroje na šifrovanie dokumentov, správu hesiel či potvrdenie doručenia minimalizujú riziko úniku dát.

Jednoduchá archivácia

Všetky odoslané dokumenty zostávajú uložené v centrálnom uložisku. To uľahčuje audit, dohľadávanie či preukazovanie histórie doručení.

Chcete vedieť viac o možnostiach distribúcie dokumentov?

Kliknite sem a napíšte nám a naši experti s vami prejdú, ako môže DEDO pomôcť aj vašej firme.

Vyžiadať si 
bezplatnú
konzultáciu

HR label

ARIA

Pracovno-právne dokumenty

HR label back

ARIA

Pracovno-právne dokumenty

DaDo label front

DADO

Daňové dokumenty

DaDo label back

DADO

Daňové dokumenty

Recruiting label front

NORA

Nábor a onboarding

Recruiting label back

NORA

Nábor a onboarding

HR label

EMMA

Evidencia lekárskych prehliadok

HR label back

EMMA

Evidencia lekárskych prehliadok

HR label

TIMO

Centralizovaná dochádzka

HR label back

TIMO

Centralizovaná dochádzka

Karol Höger, Sales Manager